Vymaň se ze své iluze

Baalbek

Publikováno 13.03.2011 v 15:59 v kategorii Města obrů, aneb, když věda tápe, přečteno: 3463x

Město vybudované Féničany, kteří dokázali vylomit, opracovat a přemístit kameny vážící stovky tun. Paradoxní je že ani dnešní nejmodernejší technika nezmůže ani zdaleka to co Féničané před 5 000 lety....

Dějiny zanechaly lidstvu množství záhad, které dodnes zůstávají nerozluštěny. Jednou z takových záhad dneška jsou starověké stavby, postavené z ohromných kamenů o hmotnosti stovek tun. Proto, jak byly tyto objekty postaveny, existuje mnoho hypotéz.Někteří se domnívají, že lidé starověku používali vyspělou techniku nebo že jim při stavbě těchto ohromných kolosů pomáhali návštěvníci z jiných planet. Objevuje se také domněnka, že v minulosti existovali lidé-obři.
Na severu úrodného údolí Bekaa, sevřeného pohořími Libanon a Antilibanon, vybudovali Féničané ve 3. tisícíletí př. n. l. město Baalbek (Baalath), zasvěcené bohovi Baalovi, (dnešní Libanon).
Ze všech archeologických pokladů Baalbeku vynikají především obrovské terasy, které by z našeho hlediska nebylo možné postavit bez použití vyspělé techniky, bez zvedacích a jiných stavebních strojů, které tehdy jen stěží existovaly. Informace o tom, kdo a kdy postavil v Baalbeku tyto stavby z otesaných monolitů, zatím nemáme. Terasy nacházející se v Baalbeku svými rozměry zastiňují dokonce i tak velkolepé stavby, jako jsou egyptské pyramidy. Při pohledu na ohromné kameny, ze kterých jsou tyto terasy postaveny, nás bezděčně napadají myšlenky na lidi-obry, kteří by byli schopni zvedat tak obrovské hmotnosti.
Starověká historie tohoto města je prakticky neznámá. Poprvé se o něm mluví v tell-el-amarnské korespondenci ze 14. stol. př. n. l. (pozn. překl.- amarnský archiv je korespondence babylonských, mitanských, asyrských a chetitských králů a syrských knížat s egyptskými panovníky Amenhotepem III. a IV. a Tutanchamonem). Egyptské nápisy z 18.stol. př. n. l. nalezené nedaleko Baalbeku posouvají vznik města do ještě vzdálenější doby podle nalezene keramiky az na pocatek 3. tisicileti př. n. l.
 
V pozdějších dobách se stal Baalbek římskou kolonií, ještě později arabskou. To už ale není důležité, neboť každé další změny stavebního panoramatu města byly budovány na základech Fénické monumentálni výstavby. Tato období nejsou ničím vyjmečná a jsou pečlivě zdokumentovaná. Zajímají nás především terasy které byly postaveny dávno před tím, než do Baalbeku přišli Římané. Tyto obrovské základy byly zhotoveny z ohromných kamenných bloků. Například jihovýchodní stěna terasy, na které byl postaven Jupiterův chrám, je sestavena z devíti řad kamenných bloků, z nichž každý váží více než 300 tun. Do stěny na severozápadní straně byly zabudovány tři největší opracované monolity na světě, nazývané Triliton nebo také Div tří kamenů. Tyto kameny mají délku 29 m, výšku 4 m a tloušťku 3,6 m. Váha každého z těchto tří kamenů je od 800 do 1200 tun, přičemž kameny Trilitonu jsou tak přesně sestaveny a tak přesně spojeny jeden s druhým, že mezi nimi není možné prostrčit ani jehlu.
 
Problém nastáva až tehdy má-li věda vysvětlit, jak dokázali Féničané vylomit, opracovat a přemístit kamenné kvádry vážící až neuvěřitelných 1200 tun...
Pro příklad necelých 1200 tun váží skleněno-ocelová kopule budovy Říšského sněmu v Berlíně nebo také nejtěžší srtoj v ČR rypadlo Severočeských dolů které, je vysoké jako čtyřpatrový panelák.
Kopule Říšského sněmu a rypadlo v severních Čechách
 
Podle všech dostupných udajů, přece jen existuje vysokotonážní jeřáb schopný těchto výkonů, má jím být toto monstrum, firmy Liebherr. Jeho hraniční nosnost by teoreticky, pokud se jeho konstrukce upraví, mohla být právě zmiňovaných 1200 tun.
 
Pokud ovšem Féničané nemělí 2-3 kousky zakoupené nebo alespoň v pronájmu, není v žádném případě myslitelné, podle vědeckých zjištění a poznatků, aby bylo v době před 5 000 lety možné vylamovat, otesávat, natož pohybovat s předměty vážící stovky tun, v našem případě dokonce přes tisíc tun.
No, a právě proto, že nám věda tvrdí že je to nemožné, leží v Baalbeku hned nekolik šutrů vážící nad 1000 tun přes 2 km daleko od lomu ze kterého pocházejí.....
Nemám v úmyslu prosazovat teorie o obrech či mimozemském zásahu.
Jen upozorňuji že fakta neodpovídají vědeckým poznatkům, protože jak se v následujících článcích dozvíte, Baalbek není zdaleka jediné starověké město, kde se stavělo z gigantických kvádru.
Pravda je taková, že po celém světě napříč kontinety zvládali starověké civilizace budovat takové monumenty, které by dnešní člověk nezvladl ješte v 90 letech minulého století....
 

Komentáře

Celkem 8 komentářů

  • Anonymní 16.03.2011 v 04:36 Moc pekny clanok. Skoda ze sa vedci Baalbeku tak vyhybaju. Fotka ktoru tu mas kde stoji skupina cca 30 ludi pred kamenom zapustenzy do zeme je zo Sitchinovej expedicie na toto miesto. Sitchin, tvrdil ze Baalbek bolo miesto odkial startovali stroje bohov. Odporucam precitat jeho knihy. Minimalne "12tu planetu"


  • Karbos 16.03.2011 v 21:22 diky, za doplnujici prispevek....o teto knize jsem jiz nekolikrat slysel a byla mi doporucena i z jinych mist...nasel jsem si strucny obsah a da se rici, ze o jeji tematice pojednava i clanek o Anunnacich v sekci Neuvěřitelné....samotnou knihu jsem vsak necetl...hodlam to vsak napravit


  • Michal 21.09.2011 v 12:26 Skvělí článek, je čas, aby už konečně všichni poznali pravdu o naší minulosti. Díky za všechny co se nebojí kritiky ze strany všední vědy a vyjdou s pravdou na povrch. btw: knihu 12.planeta právě čtu a můžu jen doporučit ;-)


  • Karbos 01.10.2011 v 18:56 tak i ja jsem dal na doporuceni a zminovanou knihu jsem precetl...kniha je spise odbornou literaturou nezli fantazirovanim a obohatila mne znalosti o teto problematice


  • Plechy 09.05.2016 v 19:02 Díky tomuto článku se mi zlepší známka na vysvědčení, moc děkuju uživateli který tento článek navrhnul :)


  • Plechy 09.05.2016 v 19:02 Díky tomuto článku se mi zlepší známka na vysvědčení, moc děkuju uživateli který tento článek navrhnul :)


  • Buschman 05.06.2016 v 01:37 Nemluvíte pravdu!Nevím jestli záměrně nebo z neznalosti věcí.Tak za prvé-dnes dokážeme pohybovat a přesouvat mnoha tisíci tunovým nákladem .Jsou k tomu určené speciální mnoha kolové hydraulicky poháněné a řízené podvozky a plošiny.Takto v USA přesouvají celé nekolikapatrové domy na vzdálenost desítek i stovek km.Bylo to možné i v nedávné historii:Viz například tzv.Thunder Stone-Thunder Stone je základem bronzové jezdecké sochy Petra Velikého a nachází se v Petrohradu.
    Uvádí se, že před svým opracováním vážil přibližně 1500 tun. Jeho původní udávané rozměry jsou 7 x 14 x 9 metrů. Kámen byl přepravován na vzdálenost 6 km. Pro jeho přepravu bylo využito (pro větší efekt) pouze lidí, kteří táhli kámen v zimě na speciálně vyrobených kovových saních, které klouzaly po kuličkách v kolejnicích o šířce 13,5 cm. (Celé to fungovalo podobně jako vynález kuličkového ložiska.). Přesun kamene zabral bez přestávek devět měsíců a bylo k tomu zapotřebí více jak 400 lidí. Každý den se jim podařilo zvládnout vzdálenost maximálně 150 metrů, protože kolejnice musely být vždy demontovány a znovu postaveny. Pro přepravu po moři musela být speciálně pro tento kámen zbudována obrovská nákladní loď.

    Na své místo kámen dorazil v roce 1770. Celkem jeho přeprava zabrala 2 roky tvrdé práce.

    Zdroj: Wiki
    Obelisk v Paříži je obelisk, který se nachází uprostřed náměstí Place de la Concorde v Paříži. Pochází z chrámu v Luxoru v Egyptě a do Francie byl převezen v 19. století jako dar egyptského místokrále Muhammada Alího francouzskému králi Ludvíku Filipovi. Obelisk je nejstarší stavbou v Paříži.Obelisk vznikl za vlády faraóna Ramsese II. (1279–1213 př. n. l.) a obsahuje hieroglyfy oslavující jeho vládu. Dvojice obelisků byla původně umístěna u vstupu do chrámu v Luxoru. Na přelomu roku 1829 a 1830 dva obelisky stojící před chrámem daroval místokrál Egypta Muhammad Alí Francii a jejímu králi Karlu X., ale nakonec byl převezen pouze pravý (při pohledu čelem k chrámu). Červencová revoluce v roce 1830 sice znamenala výměnu panovníků ve Francii, ale Muhammad Alí potvrdil rozhodnutí o daru v listopadu 1830. Jean-François Champollion byl pověřen králem Ludvíkem Filipem vybrat první ze dvou obelisků darované Francii.

    Pro převoz bylo najmuto speciální plavidlo, které vyplulo z Toulonu v dubnu 1831 a dorazilo k Nilu v srpnu téhož roku. V prosinci byl obelisk naložen na loď a v srpnu 1832 se plavil zpět po Nilu. Návrat do Toulonu proběhl v květnu 1833 a v srpnu 1834 byl po Seině dopraven do Paříže. Ludvík Filip rozhodl již v roce 1833 o jeho umístění uprostřed Place de la Concorde. Pomník byl s velkou slávou vztyčen 25. října 1836. Práce vedl inženýr Apollinaire Lebas za pomoci zvedacích zařízení a obrovského vratidla. Ludvík Filip se svou rodinou sledoval tuto operaci pouze diskrétně z okna hotelu de la Marine. Bylo to jeho první veřejné vystoupení od pokusu o atentát 25. června 1836 a navíc nechtěl riskovat výsměch v případě nezdaru operace. Teprve poté, co byl obelisk usazen na podstavec, se král objevil na balkóně.

    Výměnou za obelisky Francie nabídla Egyptu hodiny, které nyní zdobí citadelu v Káhiře. Druhý obelisk darovaný Francii, který však zůstal stát na svém místě v Luxoru, symbolicky vrátil Egyptu zpět prezident François Mitterrand během svého prvního volebního období.Obelisk je vyroben z růžové žuly z Asuánu, je 23 metry vysoký a váží 230 tun. Vrchol obelisku je zakončen pyramidální špicí z bronzu pokrytou zlatem, která byla doplněna v květnu 1998.

    Obelisk stojí na vysokém podstavci. Vzhledem k technickým možnostem té doby byla doprava obelisku značně komplikovaná. Na podstavci obelisku se nachází technický nákres způsobu přepravy a jeho vztyčení. Původní starověký podstavec zdobený paviány je uložen v Louvru
    Zdroj:Wikypedie.zc
    Ale i u nás jsme schopni přepravovat meganáklady:
    Přesun kostela v Mostě byl naprosto ojedinělým a nemá dosud obdoby v několika směrech:
    váha objektu, která činila 12 000 tun

    přesun po pružné dráze s přípustnou deformací 20 centimetrů

    křehkost a subtilnost gotické konstrukce

    přesun na vzdálenost 841,1 metru se značným sklonem

    přesun po poddolovaném území

    Autor: D.Edvard Beneš

    Tak ale i ve starověku to prokazatelně svedli:
    Nejčastěji byly obelisky zhotovovány z červené žuly nacházející se v lomech u Asuánu. Zde také leží prasklý a nedokončený obelisk, který pochází pravděpodobně z 18. dynastie. Kdyby byl dokončen, stal by se největším egyptským obeliskem z jednoho kusu kamene. Jeho délka je 41,75 metru a hmotnost 1168 tun, což jsou údaje, nad kterými se tají dech. Vylomit takový blok žuly ze skalního masivu, vyhladit ho, vyzdobit, dopravit na místo určení a vztyčit ho - to by byl velmi nesnadný úkol i s našimi současnými technickými možnostmi. Přitom z jednoho nápisu z 18. dynastie se dovídáme, že zhotovení obelisku, jeho doprava z Asuánu do Théb a vztyčení trvaly pouhých sedm měsíců.Více než tucet obelisků bylo odvezeno do Říma. Mezi nimi je i nejvyšší dochovaný Lateránský obelisk vysoký více než 32 metrů a vážící 455 tun. Původně ho nechal vyrobit Thutmose III. na oslavu boha Amon-Re v Karnaku. Z Egypta byla tato kamenná jehla odvezena ve 4. století našeho letopočtu. Jen o dva a půl metru je nižší obelisk královny Hatšepsut, panovnice 18. dynastie, který v Karnaku zůstal. Tento 323 tun těžký monolit z červené žuly tu stojí více než 3 400 let.

    Egyptský obelisk nazývaný též Theodosiův najdeme také na Hipodromu v Istanbulu. Původně byl postaven pro faraona Thutmose III. a stával v Deir el Bahri v Horním Egyptě. Do Konstantinopole byl přenesen v roce 390. Původně byl třikrát tak vysoký a vážil asi 800 tun. Dnes je vysoký 20 metrů a váží 300 tun. Mramorové desky na podstavci zobrazují výjevy ze života císaře Theodosia I. a jeho rodiny.
    Zdroj:http://www.ingema.net/
    Tak že,není pravda tvrzení že to nejde a v té době toho nebyli schopni!Naopak byli toho schopni a v egyptských hieroglifech je to dokonce přesně popsáno-jak.Tak že,když mohli Egypťané,mohli i Římané.To že my dnes nechápeme jak,na tom nic nezmění,jen to chce trochu větší fantasii!


  • http://pujckaf4zl61q.webgarden.c 07.06.2016 v 18:49 financial pujcka do 20000


  • Neregistrovaný uživatel

    Jméno: Přihlásit se

    Blog:

    Obsah zprávy*:

    Kontrolní kód*:
    Odpovězte na otázku: Co je dnes za den?



Stránky vytvořil redakční-systémy.com, 2009